Felanmälan

All felhantering hanteras from 2021-01-01 av HSB Norr
Fel som gäller bredband och TV se nedan.

Felanmälan HSB Norr
För akut felanmälan ring: 010–303 20 00 (Gäller vid exempelvis vattenläcka, elfel eller utlåst)
Övriga fel kan anmälas via Mitt HSB eller mail till kundservice.norr@hsb.se

Felanmälan Bredband
Bredband 2, 0770-811 000, www.bredband2.com

Felanmälan TV
Com Hem, 0771-55 00 00, www.comhem.se

Vid fel i föreningens fastighetsnät för bredband kontakta: bredband@matrosen.nu
Det går även bra att fylla i formuläret nedan för snabbare felsökning. (OBS Formuläret endast för felanmälan om vårt fastighetsnät)

Detta står vid ert namn på tidningshållaren utanför er dörr.
Finns uppmärkt på ert uttag i lägenheten där er router är ansluten.
Var så tydlig som möjligt i er beskrivning av problemet så att felsökning underlättas och vi kan åtgärda felet snabbare.